This is how we do it!

1.Hoi, Juli. Aangenaam

Het kennismaken. De ‘wij vragen je de kleren van het lijf’-fase. We willen namelijk alles weten. Correctie, moeten! Alle eigenaardigheden, typische voorvallen, pre’s, anekdotes, geuren en kleuren die een verhaal rijk maken. Details matter! (Schrijf dat gerust op een geeltje voor op je beeldscherm.)

2.Concepten en schetsen

De ‘naar buiten tuur’-fase. Alles wat we van jou weten verbinden we. Dat gaat op verschillende manieren. Naar buiten turen is er een van. Klinkt dat gek? Nah. Het werkt super. Voordat je het weet onderzoeken we, proberen we, draaien we alles 100 keer om, gooien we weg, rapen we op en komen we tot de rode draad. De levenslijn van jouw merk in verhaal, kleur en vorm.
Wat jij van ons mag verwachten is; een conceptpresentatie, naamvoorstellen indien nodig, schetsen, richting & concept , moodboards en ons advies.

3.Ontwerp

De ‘klap erop’-fase. Met alles wat we oppikken uit de eerste presentatie pakken we door. Het concept en de schetsen werken we verder uit. Het toverwoord is verfijnen, verfijnen en verfijnen. En tada, de identiteit (lees plot) van jouw merk krijgt definitief gestalte. We brengen het tot leven. Kleuren, vormen en typografie verbonden in een goed idee.
Wat jij van ons mag verwachten is; een definitief ontwerp. En dat is voor ons en voor jou best een spannend (maar vooral leuk) moment.

4.Uitlevering

Het concept. Check. Logo. Check. Huisstijl plus huisstijlhandboek.
Check, dubbelcheck.
Wat jij van ons mag verwachten is; bovenstaand rijtje, netjes gebundeld in een handboek plus alle nodige digitale bestanden klaar voor gebruik.

5.Let’s go!

De uitvoering. De uitrol. We gaan de huisstijl / identiteit toepassen op de communicatiemiddelen die nodig zijn om jouw verhaal te delen. Welke middelen dat zijn maakt niet uit. Wij passen jouw vormtaal en merkidentiteit aan elk middel aan.

Wij leggen de lat graag bij euforie.