onze merkessentie

Hoewel 'The feminine touch' al genoeg zegt, willen we er toch graag wat meer over vertellen. "The feminine touch" verwijst naar de eigenschappen en kwaliteiten die traditioneel worden geassocieerd met vrouwelijkheid.. maar zien wij niet zo zwart wit. Meer de zachte eigenschappen zoals empathie, gevoeligheid, intuïtie en zorgzaamheid zijn voor ons belangrijk, ongeacht man of vrouw.

Het zit voor ons niet alleen in het letterlijke; zoals elegante en verfijnde elementen die we in onze ontwerpen gebruiken. Maar juist ook in de manier waarop wij te werk gaan. Door te luisteren naar het verhaal en dit omzetten naar een ontwerp; met zorg en aandacht. 

Het doel van 'The feminine touch' in onze ontwerpen kan verschillend zijn, afhankelijk van de context. Voor een merk dat zich richt op vrouwelijke consumenten kan het helpen om een gevoel van verbinding en empathie te creëren. Voor een evenement of campagne kan het worden gebruikt om de boodschap op een meer persoonlijke en intuïtieve manier over te brengen. In het algemeen helpt het om een ontwerp meer toegankelijk, zacht en warm te maken. Het zorgt voor een gevoel van harmonie en esthetiek en helpt de aandacht van de doelgroep te trekken en vast te houden.

The feminine touch dus! Het zit in ons DNA, we kunnen er ook niet meer omheen. Omdat dit voor ons zo sterk is, richten wij ons vanaf nu vooral op merken die vrouwen als doelgroep hebben. In de branches; horeca, hospitality, zorg, mode en lifestyle komen wij dit het duidelijkst tegen en hebben dan ook onze voorkeur. We zijn benieuwd welke merken en bedrijven wij naar het volgende niveau kunnen tillen met onze vrouwelijke touch! 

Binnenkort delen we ook graag hoe we deze merkessentie hebben 'gevonden'. Met veel dank aan Ries Meertens en Roel Stavorinus.

With a feminine touch...